Tuesday, June 23, 2009

akhirnya...

Semalam merupakan satu episod baru yg telah berjaya aku lalui (w/pun smpi demam n sakit tekak...hehehe)...23 jun 2009 pukul 2 ptg,di Dewan Kuliah 4...tak mungkin akan aku lupakan...pengalaman pertama mengajar kuliah...pelbagai perasaan melanda...yg pastinye lebih kepada pressure n cuak...maklumla, sejak aku mengajar di KMNS ni dr thn 2001, aku just handle amali komputer di dalam lab...yang maner pelajarnye hanya 25-28 org sahaja...mengajar kuliah dimana pelajar berjumlah 106 org...gelabah biawak gitu...smlm merupakan pengalaman yg byk mengajar aku erti, di mana ada kemahuan di situ ada jalan...org lain blh, kenapa tidak kita...alhamdulillah, syukur ke hadrat yg Maha Esa kerana memberikan aku kekuatan n ketabahan untuk melaluinye...aku berharap aku akan berjaya menghadapi segala cabaran yg mendatang dlm hidup aku ini...amin...to my fren, n my pairing also, all da best...kita sama2 berusaha utk memberikan yg terbaik kepada students kita...x gitu pairing...hehehe...

0 komen: