Monday, February 16, 2009

Alhamdulillah,nisrina beransur sembuh,,,:)


Syukur, sejak smlm baby aku, nisrina dh beransur baik...demam n selsema dh takde, just ada batuk...yang aku geram sgt, susah bangat nk bagi ubat...bayangkan umur baru nk masuk 9 bln dah pandai taknak ubat...biasa la aku hangin je...kdg2 aku lepuk ler...lepuk2 manja gitu...huhuhu...siap kene pegang mulut, kaki n tangan tuh...n kdg2 dia pandai muntahkan balik...n yg aku perasan, lately ni dah pandai tunjuk perasaan...kalau ada pape yg dia tak puas ati, mulala menjerit tak tentu pasal...yg best smlm first time aku nampak dia tunjuk perasaan bila aku tak bagi dia tarik kabinet aku, dia reverse walker dia dgn lajunye...huhuhu...marahhh beb...kelakar pun ada, kesian pun ada...at last aku pujuk, senyum la balik minah tu n buat manja2 la...biaso la budak2 tak berakal lagi...hehehe...

0 komen: